piątek, 28 sierpnia 2015

13.

23.07.2014 r.

Ledwo skończyłam robić kanapki i usiadłam w salonie, aby obejrzeć coś w telewizji, zadzwonił mój telefon.
- Przeszkadzasz. - powiedziałam z pełnymi ustami.
- Smacznego. - usłyszałam Tomasza.
- Dziękuję. Co się stało, że postanowiłeś przeszkodzić mi w posiłku? - spytałam.
- Widziałaś co moja siostra ustawiła sobie na tapetę? - Tomek zaczął się śmiać.
Myślałam, że żartowała.
- Podejrzewam, że wiem. - westchnęłam.
- Hoho, ale entuzjazm. Przyznaj chociaż, że słodkie jest to zdjęcie.
- No dobra, słodkie. - mimowolnie się uśmiechnęłam - I w sumie dobrze, że ma je Paulina, a nie na przykład Teo. - stwierdziłam.
- Co racja, to racja. Dobra, to jak chcesz się najeść to ja nie przeszkadzam. - rozłączył się.
Odłożyłam telefon na stolik.
To tylko jedno zdjęcie Iga.
Szkoda...
Nie, nie, nie. Nie szkoda.
To tylko jedno zdjęcie, zdarza się. Powinnam się z tego śmiać tak jak Tomek, a nie przejmować się niewiadomo czym. Dla nikogo to nic nie znaczyło.
I szkoda.


Tomasz

Wróciłem do domu. Podchodząc do drzwi mieszkania zobaczyłem Łukasza. 
- A już myślałem, że pocałuję klamkę. Gdzie ty się szlajasz?! 
- Cześć. Mi też miło cię widzieć. - odpowiedziałem odkluczając drzwi.
- No tak, tak. Teraz mów,
- Odwiozłem Paulinę  dworzec i przy okazji Igę do domu. - weszliśmy do środka. 
- Iga była u ciebie?
- Tak, zabalowały trochę wczoraj i została. 
- Biedny spałeś na kanapie? - zaśmiał się. 
- Co ty wywiad robisz? 
- Co ty coś ukrywasz? - powiedział rozkładając się na kanapie - Wygodna jest to nie muszę ci przynajmniej współczuć. 
- Tak... Bardzo wygodna. 
Nie powiem mu. Znając go to nie powiedział by nikomu ale zachowywałby się tak, że Iga wiedziałaby że on wie... a wtedy bym zginął. 
Pół nocy nie mogłem spać. Cały czas wpatrywałem się w Igę i zastanawiałem się jak mogę być takim idiotą. Mam przy sobie tak fantastyczną dziewczynę, a wolałem uganiać się za osobą, która mnie oszukiwała... i patrząc na to wszystko teraz kompletnie nie była dla mnie. 
Iga jest dla mnie na prawdę ważna... i coraz ważniejsza. 
Tylko szkoda, że ona chce tylko przyjaźni. 
- Halo. - Łukasz rzucił we mnie pilotem do telewizora - Gdzie odleciałeś? 
- Po pierwsze to bolało idioto. Po drugie tylko trochę się zamyśliłem ale nie ważne. Mów po co przyszedłeś. 
- Musisz mi w czymś pomóc. - powiedział. 


Iga

Pomogłam trochę mamie w ogrodzie i poszłam już do swojego pokoju. Trzeba trochę odespać. 
Nie zdążyłam nawet porządnie przekroczyć progu już zadzwonił mój telefon. 
Tym razem Paweł...
- Słucham. 
- Hej. Co słychać? 
- Wszystko w porządku. Namęczyłam się trochę w ogrodzie i planuje odpocząć. A u ciebie? 
- Nudno ostatnio. - zaśmiał się - Dzwonie, bo będę niedługo w Poznaniu i  może chciałabyś się spotkać? 
- Jeśli będę miała czas wolny to czemu nie. 
- Świetnie. To do zobaczenia. 
- Cześć. 
To porozmawialiśmy. 
Nie wiem co on planuje, ale dlaczego mamy się nie zobaczyć. Paweł jest spoko i może być całkiem fajnie. 
Ale dobra. Teraz mam zamiar się wyspać. 
__________________________________________________________
Jak napiszę jakiś dłuższy rozdział  kiedyś to chyba będę musiała za to Nobla dostać xD

P.S. Ostatni przed końcem wakacji :( 

4 komentarze:

  1. I co? I dłuższy. I co? I bardzo mi się podoba. I co? I chcę o nim tyle napisać, ze sama nie wiem od czego zacząć. xD
    A więc zacznę od początku. ^^
    Tomek śmieje się z tego zdjęcia? To tylko pozory. I szczerze powiedziawszy dobrze stwarza te pozory. Znakomicie wręcz. Tomek zakochał się w Idze! Nie mogę uwierzyć, że o tym wspomniał! Ale cieszę! Jak małe dziecko! ♥ Ach ten Teo.. Przez jego dziwaczne usposobienie Tomek nie może się z nim niczym podzielić. :/ Ale kocham tego dziwnie usposobionego Teodorczyka. ♥
    A Iga? Nie chce się przyznać przed samą sobą, ale relacja z Tomkiem dla niej jest równie ważna, co dla niego. I to jest piękne, ♥ Niech tylko nie popełni żadnego błędu podczas spotkania z Pawłem...
    Czekam na kolejny! ♥
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal jem lody i parę razy bym się udusiła XD
    Kurde nie wiem jak to skomentować bo to ostatni rozdział a więc i mój komentarz powinien być wyjątkowy :D :D
    Więc tak może na początek... TEAM TEO!
    Jak przyjedzie Paweł to może być ciekawie ^^ Nie wiem dlaczego ale w roli tego Pawła wiesz kogo sobie wyobrażam nie ? xd
    Gdyby tak Tomasz i Iga się zgadali to może by coś z tego wyszło szybciej a tak to musimy czekać aż Tomasz przestanie był tchórzem XD
    Jak myślisz Teo mógłby coś wywęszyć ? XDD
    Długo się męczę nad tym komentarzem ale wiesz że lubię jak wszystko jest sielankowe :D
    Liczę na jakiś rozdział szybciej <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo medal z ziemniaka xD
    Ahh jacy oni zgodni.. I glupi jednoczesnie xd ale co poradzic xd
    Teo cos kombinuje.. Hm ciekawe co to takiego ;D
    A co do Pawla.. U mnie tez byl kiedys Pawel i to sie dobrze nie skonczylo ;P tak tylko ostrzegam ^^

    Paulina ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh noo.... niech w końcu wyznają co do siebie czują! :D
    Czekam na kolejny! :D
    Dżagodaaa ;]

    OdpowiedzUsuń